dissabte, de juliol 12, 2008

Es ist vollbracht...

Avui ja sóc a Berlin. Enrere ja he deixat tot l'esdevingut a Leipzig durant tot aquest any. Com és normal, estic trist. Avui m'ha costat acomiadar-me de l'Andrea, del Jonathan, de l'Ivan... i és que ens ho hem passat molt bé. Fa goig pensar que encara hi ha gent maca voltant pel món i que he tingut la sort de trobar-me'n molta.

No oblidaré tots i cada uns dels moments que hem passat junts, vivint les redecillas en aquesta ciutat que ens despertava de vagades, un cert amor-odi.

Em porto coses fantàstiques de cadascú que he conegut. Sabeu totes les coses que he après de vosaltres? Des que he comenc,at a estudiar música, mai, i dic mai, he congenitat d'aquesta manera tan especial. Es clar que he coneguet gent maquíssima abans, però a Leipzig hi ha hagut un quelcom diferent. Una confluència de factors que ho ha fet inoblidabe.

Ara comenc,a una nova etapa a Barcelona, tinc ganes de tornar a veure aquella gent que m'ha hagut de soportar durant més temps. Això són amics!

Abans però, passaré 7 setmanes voltant "por ahi" i qui sap que em trobaré.

No deixeu de passar per aquí, sempre hi haurà alguna novetat.