dijous, d’agost 16, 2007

Vida diaria a la "abxexitie" i rodalies...






4 comentaris:

Anònim ha dit...

Be, ja veig que per venjança ignoraràs les meves paraules... be, seguirent parlant sola per aqui mentre contemplo lo be que vius, cabron!!!!!!!!!!!!!!!!!
Per aqui tot molt be, ja t´explicaré!!

Trio Hyagnis ha dit...

Hola guapo!

Ja he tornat de Budapest. Ens hem creuat amb les Fantoves que hi anaven quan nosaltres tornàvem! Ha estat una passada. Espero que a tu tot et vagi bé, ja he vist que hi ha molt bones vistes i monuments! Et trobo a faltar!
Un petó.

Tineta ha dit...

Vittro, estàs molt sexi amb la barba mullada.

Tinets

Unknown ha dit...

Lyd: pero q dius d'ignorar!! espero amb ansies els teus comentaris, pero les meves redaccions sobre migracio interna dun pais, influencia de leducacio familiar en lambit laboral i l'economia de la nova russia em tenen el temps pres....

Jordi: Que hem de fer tu i jo amor??? TESTIMOOOOOOOOOOO

Tinets: com us ha anat les vostres vacances? jo estic saturat de rus, no sabeu lo dificil que es verge santa!!!! haha