dimecres, d’agost 22, 2007

Un cap de setmana fantastic!!!

Quin cap de setmana! l'essencia russa, el motiu pel qual he vingut aqui: viure amb russos!

Es va organitzar una quedada amb gent d'unes webs (hospitalityclub.org i couchsurfing.com) a Iaroslavl, una ciutat a uns 300 Km de Moscou. Llavors jo m'ho vaig muntar per anar en cotxe amb un noi rus. Kirill molt amablement em fa oferir casa seva i m'hi vaig quedar divendres nit per sortir dissabte al mati des d'alla cap a Iaroslavl. Aqui sota el Kirill i la seva filla monissima, i es que de tal palu...



Dissabte al mati vam sortir cap a Iaroslavl, Kirill, la Lesiotxka (filla) i l'Egor. Vam fer paradetes a alguns pobles antics de quan la creacio de l'estat rus per alla en epoques d'"antanyu"...


En arribar a Iaroslavl ens vam trobar amb unes 20 persones mes, totes russes!!
Ens van ensenyar la ciutat i realment, fou fantastic!
Obviament, sempre passen coses... aixo ja ho explicare si us en moriu de ganes... (res sexual eh?)


A la nit vam fer una festa improvisada amb una seccio del grup de 30 persones... (els millors, hehehe). Un bon rotllo impressionant, tot en rus (buff) ens ho vam passar de conya. La sensacio d'estar amb gent d'aqui i compartir quelcom amb ells es realment "amazing", no tinc paraules...





L'endema vam visitar el Monastir de Iaroslavl i tot seguit vam
fer un grill per alla a prop... que be ens ho vam passaaaaar!! (aixo si, amb algun mal rotllito que ja us explicare si tambe us en moriu de ganes...)






2 comentaris:

Tineta ha dit...

Ens en morim de ganes! Explica'ns-ho!

Tinets

Unknown ha dit...

EEII!! us trobo a faltar!! expliqueu-me que feu!!!