dijous, d’agost 02, 2007

Des de Moscou amb amor...

Estimats i estimades

Us escric des de la fantastica ciutat de Moscou!

Vaig arribar ahir al mati i la veritat es que no estan tan organitzats com pensava...
Em porten a la meva habitacio. Be, sabeu aquells llits i llencols que sovint llenceu per renovar-los perque ni els indigents els volen? Doncs els porten aqui... Euli i Melo, no us en feu idea d'on viviu ara!!! :) No parlem del lavabo.. ay dios! el lavabo... mereix un apartat especial en un altre post...

Avui he fet, o almenys ho he intentat, la prova de nivell. Quin riure, aquella dona enfadant-se i jo rient perque no entenia res, hahaha! Li vaig dir, en rus, que em sabria molt greu, pero que havia vingut aqui a estudiar perque lamentablement alla no he pogut practicar-lo i que no calia que s'enfades! hahaha doncs be, li va fer gracia i em va donar llavors l'examen escrit, dema veurem en quin grup em posa.

La ciutat es genial, gran, cosmopolita, places maques, carrers enormes i el metro, quin metro!!!!! (les estacions, que no els trens...)

He fet algun amic i ja he comes l'error de parlar en altres llengues que no son rus, espero que a partir de dema tot canvii... Pero costara en veure l'ambientasso que hi ha a les nits a la residencia..... tengo la camisa negraaaaaa!!!!

Aviat fotos i mes anecdotes, que no en falten!!!! com quan avui una poli del metro quasi em pega per no se quina cosa que he fet malament... :S

PETONS A TOTS!!! US ESTIMOOOO!!!
DEIXEU COMENTARIS FILLS DE PUTA!!

3 comentaris:

Tineta ha dit...

Ai, Vittro, que nosaltres marxem demà de vacances i allà on anem no tindrem internet i estarem uns dies sense saber res de tu. No ens podries penjar una foto del teu lavabo abans que marxem de vacances? Ens en morim de ganes!!!

Trio Hyagnis ha dit...

Vaja!

Ara resulta que no tens prou nivell de rus... interessant... no pateixis que et queden cinquanta llengües més per solventar-ho, o sigui que no tindràs problemes de comunicació... prova amb el vicandès que potser cacen alguna cosa. Un petó, guapo!

Unknown ha dit...

no no, si al final tinc mes nivell del que em pensava i m-han posat en un grup canyon!!!