dimarts, de maig 22, 2007

Und alles wird kompliziert, immer noch...

Un rebuig, una retrobada, un cicle, una trucada, algun sms, un assaig, un petó, un sopar, un cranc i algun porret...

No només la vida laboral és cada cop més penosa, sinó que a més les classes no em motiven i no rendeixo prou... ains

Per acabar de completar el quadre, la primevera la sangre altera i cúmul de sensacions, de vivències, de llençols, de pel·lis, de més crancs, de llums, d'accents, de suor, d'aquell, de l'altre, de tu... compliquen més l'entorn.

Si tot fos més fàcil de conduir, més intel·ligible...

6 comentaris:

Anònim ha dit...

putaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!

M´ha encantat el post, si senyor...

De cranc???

Saps? Ni tot és tant dificil ni res es tan fàcil...

1petonass wappo (vull més nits de chupitos!)

Unknown ha dit...

Diumenge vaig de xupitos amb dos amics de tenerife, t'hi apuntes???

Anònim ha dit...

Kin diumenge???
Diosssssssssssss kin stress!!! tinc tant que explicar-te!!!
Es millor quan la vida està tranquil.la i no passa res? Penso que no... però quan tot és pura adrenalina???aish..!!jajaja

Unknown ha dit...

merda, però què m'he perduuut???

Dr Infierno ha dit...

Es que hay gente que necesita subtitulos, mira que hay raros sueltos por el mundo. Besillos

Unknown ha dit...

Senyor Dr Infierno, es pot saber qui li ha donat permís per entrar en aquest selecte blog'? jijijiji m'ha fet il·lu veure el teu comentari, espero no necessitar tants subtítols, haha