diumenge, de febrer 11, 2007

Lisboa: O prazer de viajar sozinho

Lisboa és tranquila alhora que moguda; moderna alhora que tradicional, amable alhora que distant. Feia temps que no disfrutava d'una ciutat de contrastos. Ahir vaig poder passejar pel Bairro Alto i era magnífic veure racons tan curiosos i sense res en especial, eren simplement acollidors.


Vaig poder quedar amb un amic, Jorge, i uns amics seus, van ser molt amables i vaig poder fer una immersió lingüística d'aquelles que m'agraden tant... hehe
Com sempre es gaudeix més d'un lloc en companyia de gent del mateix.
Avui he anat al Monastir dos Jeronimos.
Allà hi ha una pastisseria d'aquelles amb molta història i que han esdevingut en gairebé una multinacional "dos pasteis de Belem" que són realment BOOONS!!!. Depois he caminat mooooolt fins el Castelo do São Jorge i fins el Bairro da Alfama, on en breus moments espero dinar.
Até amanhã!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Ei!!!!!! Et llegeixo!!! I vull més detalls! Ke divertit!!! t´imagino per allà passejant pels carrers en pujada de l´Alfama mentre veus passar el vell tramvia! Menja sardines per mi!! I beu café portugués! i formatge!!!!!! disfruta!!!!!!!!
MUA

Anònim ha dit...

Jo de nou!! Soc la fan número 1 d´aquest blog! jajaja

Escolta Vittora!! Has sentit el terretrèmol en les teves carns???? ke se sent???

MUAAAAAAAAAAAAAAA