dilluns, de febrer 05, 2007

Berlin.....

"Uas tiu, Berlin mola que t'hi cagues", "uala te'n vas a Berlin?? quina enveja!", "Berlin està de moda tiu, és super cool"...

Bé comentaris com aquests són els que havien fet créixer el meu interès cap a aquesta gran capital europea. Doncs lamentablement he dir que: no m'agrada gens Berlin.
Suposo que si ets un anarkofashion, un okupavisaoro o un pijojipi llavors la cosa seria ben diferent. En principi la marxa deu estar bé però qui em coneix sap que no valoro una ciutat per la seva marxa, tot i així, no és aquesta la marxa que em va.

En una ciutat busco personalitat, ànima, no sé, quelcom que la faci atractiva a nivell espaial. A Berlin només hi ha grans espais, grans places però lletges a matar. Tot és nou, és Futurama...

Hi ha obres al metro i no hi ha un puto cartell amb el trajecte ben explicat que fa el tren. La informació que trobes, si la trobes, és minsa. Tampoc hi ha manera d'aclarir-se amb quin bitllet viatjar. Si em coneixeu sabreu que m'he mogut per molts llocs i a més no tinc problemes amb l'idioma: és simplement xungo.

En fi, la universitat pinta bé i la oferta cultural és molt gran, però amb males comunicacions i amb molta distància entre moltes coses...

Hamburg: 8 points
Berlin: 4 points

Vittro a Berlin: Febrer 2007

2 comentaris:

Trio Hyagnis ha dit...

Mmmmmmmm... qui és aquest osito tan cañon??? Mister Bear 2008??
Un petó del teu exíssim company de pis que et troba a faltar (més que res perquè em xupo 4 hores de desplaçáment al dia).

Amor!

visiteu:
www.espacioblog.com/jordiflaquer

Unknown ha dit...

que xupes què??? hihihi
jo tb et trobo a faltar wapooo