dimarts, de juny 17, 2008

Feta la llei, feta la trampa…

Aquests dies la burocràcia m'està tocant els collons. Fins els fons.
Però avui ja no puc soportar la impotència que sento.

Ens queixem que hi ha molta immigració, que tothom entra a Espanya, i la meva pregunta és: com ho fan?
Tinc dos amics serbis que volien passar 14 dies a Barcelona i no puc fer-los una invitació perquè no tinc fotografies amb ells.

L’amistat no sempre es pot acreditar, com gravem trucades telefòniques? Xats? Obviament el viatge ha estat quelcom espontani, si ho hagués sabut enregistro els xats i em faig mil fotos, però això demostra que som més amics?

Doncs sembla ser que sí, obviament, en un futur podré remediar-ho sempre que pugui tornar a Sèrbia i fer-me fotos amb ells.
Quantes màfies deuen conèixer la llei i fer tot el possible perquè casos falsos semblin reals, en canvi, un cas real de debò, no l’accepten.

Però hi ha alguna raó de pes perquè no puguin venir 14 dies amb bitllet tancat? Això és l’europa unida?
Però si ve tothom! El que em pregunto és com és posible que entri tanta immigració amb totes les pegues hi posen.
He estat a Sèrbia durant 14 dies, a casa d’aquests amics, dues persones amb bona feina que només intenten passar unes vacances al nostre país.
Vergonyós, em sembla vergonyós.