dimecres, de març 12, 2008

Lisboa, depois de um ano

La veritat és que a Barcelona no he trobat el que esperava. Afortunadament he pogut comptar amb gent com els russòfils, però el món musical m'ha fet molta molta mandra.
He de dir però, que abans d'arribar a BCN vaig passar per Londres a visita la Nuri! Quina ciutat per Déu! m'encanta, Covent Garden, Oxford Street, Foyles...

Després he anat a parar a Lisboa i afortunadament m'ho he passat genial. Tenia entrades per a la preselecció portuguesa d'Eurovisió. No tenia moltes expectatives perquè les cançons de Portugal els últims anys han estat més que horribles, però quina potra que tinc que sent la primera vegada que vaig a una preselecció, la cançó guanyadora es converteix en la meva preferida d'aquest any! Una bona cançó amb una veu fantàstica: quin directe!

En fi, a veure si a Belgrad, Portugal aconsegueix per fi un bon resultat perquè aquest any s'ho mereixen.

Comprimentos aos meus rapazinhos portugueses que fizerao estos dias muito especiais :D Muito obrigado!!!

Também obrigado ao Manuel que fiz um concerto muito bom e esperou que eu possa ouvir o proximo!!