dilluns, de febrer 11, 2008

Cinc cèntims de les meves classes de serbi...

Svaki dan mislim o mojim prijateljima, ali ne samo o mojim prijateljima iz Barselone, nego i onim prijateljima koje sam znao u svom životu. Zašto? Ne znam, možda zbog toga što je Lajpcig jedan mali grad i sada imam mnogo vremena da mislim.
Kada zapalim jednu cigaretu, moje misli lete u pravcu da traže nešto važno,nešto mi govori šta moram da radim svaki minut svog života.
Tužno je biti sam, ali je bolje ponekad otarasiti se prošlosti.


(Aquí l'he fet en vicandès per qui en tingui curiositat)

Vsek djen dumemtèsz obe mojoj drugoj, ale ne tilko obe mojoj drugoj v Barcelona taku tec obe dojoj drugoj cu ja znajcz o moj zcenje. Častŏ? Ja ne znàcz, moše časta Leipzig jest jednŏ malŏ grad u toje ja cusz vrijeme dlja dumemtèsz.
Kada ja zapalesz jednŏ cigaret, moja podlemnja letejest dlja troveresz buno important, buno cu povjedest mnja co mujnje cu robesz o vsek moment moja zcenja.
Jesz samo jest troze, ale časem jest dobreje bezrobesz-bja v dogadat.


Cada dia penso en els meus amics, no només en els de Barcelona sinó en aquells que he conegut en tota la meva vida. Per què? No ho sé, potser perquè Leipzig és una ciutat petita i aquí es té temps per a pensar.
Quan encenc una cigarreta, els meus pensaments volen per a trobar quelcom important, quelcom que em digui què hauria de fer en cada moment de la meva vida.
És trist estar sol, però de vegades és millor desfer-se'n del passat.


Ei! i només unes poques correccions!! Hvala Igor!!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Ooo Victor, nunca nos podemos deshacer del pasado no crees?
Besito y see you in London soon...

Unknown ha dit...

tot és relatiu amor!! el passaat el tenim, però tenim per què deixar que ens influexi si no volem...