dilluns, de maig 19, 2008

Festa del glamour: Welcome Party al Palau Serbi

(tranquils, aviat hi haurà fotos)

Oh, quin dia ahir, imagineu-vos una festa glamourosa, amb els cantants, les delegacions, famosos serbis, estrelles, jo... Jalar i alcohol per tot arreu i clar, el glamour es va perdent...

Aquest Palau va ser seu de Govern Iugoslau, Tito havia rondat per allà i va ser molt divertit quan el taxista em pregunta: què s'hi fa aquí? jo: una festa eurovisiva i tal... ell: ah! pensava que tornàvem a ser Iugoslàvia però veig no caurà :D haha


Maricas i més maricas, en la vida han vist els serbis, sobretot els seguratas del palau, tants maricas magrejant-se, i sense poder dir-los res!
Després d'això no recordo gaire cosa perquè jo anava agafant unes copetes de diferents color que no sé què portaven... en fi... que la fiesta continuó

Després del glamou vam anar a l'Euroclub, la disco eurovisiva a prop del centre de premsa i amb nit de karaoke ahir!!
Freakisme, però quant freakie! Si és que, cantaven les cançons de Finlàndia en finès tot i que el karaoke estava en anglès! i no eren finesos!

Jo daba tumbos per la disco rient-me amb la penya i fent coreografies eurovisives (la d'Azúcar Moreno va tenir especial èxit) quan després d'una setmana d'anar darrere meu, un grec es decideix a parlar amb mi... y hasta aquí puedo leer, m'agrada? no m'agrada? vaig marxar sol de la festa?
En el próximo capítulo...

(Dr. Infierno, si et poses gelós, demà a la Semifinal prometo declarar-me en directe.... ahí lo dejo) HAHAHA