dissabte, d’octubre 06, 2007

Hay que ver, el mundo les dones que volta...

Hem de relativitzar. Però no és fàcil. Les relacions ciber-reals són difícils. Potser seria millor tenir completament separades les unes de les altres. Però és ben sabut que actualment és impossible.

Avui he rebut un mail ben sorprenent. Quan vaig anar a Tallin el 2002, vaig conèixer un noi la mar de maco a la festival Post-Festival d'Eurovisió. Era un israelià amb qui vaig parlar no gaire estona la veritat. La cosa pintava molt bé però llavors jo estava felicment casat.
Quina és la meva sorpresa que avui, rebo un mail seu!. Em deia que estava mirant les coses del Festival del 2002 i va trobar el tovalló amb el meu mail. Pazzesco, oi? Total, em deia que si per casualitat anava a Belgrad el proper maig. Li he respost.
Són curioses aquestes coses.

Us heu parat a pensar en tota la gent que hem conegut al llarg de la nostra vida? Us heu parat a pensar si algun dia ens retrobéssim tots? De ben segur que seria molt estrany, però de ben segur, que ens perdut coses molt bones d'aquestes relacions fugaces.

2 comentaris:

Dr Infierno ha dit...

Señor Vittro usted tiene amigos hasta debajo de las piedras.

Unknown ha dit...

Un fa el que pot Dr. Infierno, però vostè ja sap que la Barceloneta tira... i tira molt ;-)