diumenge, d’abril 06, 2008

Hochschulbal 2008: les fotos

Una cita amb el glamour, amb el savoir faire i amb els grans (i no tan grans) vestits que els convidats lluien.

La veritat és que trobo que un ball així no estaria de més fer-ho a l'Esmuc. Tot i que la gent de l'esmuc és massa bona com perquè facin aquestes tonteries... ;-)
És un dia on hi ha un joc. La gent es vesteix bé, molts de gala, altres simplement ben modats, per disfrutar d'una festa amb un ambient especial, diferent.

Després d'una exhibició de valsos per part d'alumnes i el rector de l'escola tres sales de la nostra estimada "Grassistraße" s'obren amb una big band, un grup que toca música anys seixanta i música electrònica respectivament.

Xampany, canapès (bé, salsixes) van i venen en un ball de glamour.

Això sí, estàvem tan ficats en el ball que quasi no tenim fotos: aquí va una petita mostra.


Aquí, a la Grossesaal, després que l'Orquestra de l'escola toqués els valsos. Aviat vindria la Big Band... com va molar!



Després d'haver-me posat el palabra de honor de tons crus amb el pashmina... vaig decidir canviar de tendència i optar per una senzilla alhora que elegant i fresca combinació de tons terra amb jeans Gucci. S'havia de marcar diferència amb el clàssic "traje" negre que portaria tothom...



Uns clàssics però no menys elegants Ivan i Katrin que ens mostren el glamour en el seu estat més pur. A Ivan le tocó pringar en la orquesta, porque si no hubiera marcado tendencia ibiza-malibú.



Vet aquí la gran Alicia. Pudo superar todas las adversidades y lució espléndida un vestido violeta largo com complementos negros de Chanel... o algo así...




















Salseando...


es que los de Schulmusik todavía no han aceptado su condición...

Y es que uno no le hace ascos a nada...

dissabte, d’abril 05, 2008

Camerata Lacunensis

Ya había escrito algun post sobre la Camerata Lacunensis.
Es coro donde pude disfrutar el canto coral. Lo que he seguido haciendo hasta ahora no es canto coral ni es nada por mucho que nos vendan lo contrario.
La música hay de disfrutarla y la Camerata disfruta, sin presiones absurdas de directores y/o miembros que convierten cantar en un coro amateur algo por lo que deberías das las gracias o suplicar perdón por un error.
Cantar en un coro amateur con esta calidad profesional, de hecho no hay muchos coros profesionales con resultados musicales tan evidentes, es digno de admiración. Porque sí, nos equivocamos de nota, y de texto, pero también podemos reir en un ensayo (no como en ensayos donde hay un silencio sepulcral: no senyores, ni tanto ni tan poco).
Una vez dije en un ensayo de un reputado coro catalán:
- Perdón, en los motetes de Bach, en qué coro estoy en el uno o en el dos? (un despiste lo tiene cualquiera...)
la respuesta de la dirección del coro fue:
- Ése no es mi problema, búscate la vida... (sin olvidar la cara de rabia con la se dijeron esas palabras)
Entonces pensé:
- a la mierda! la vida es corta y el canto coral (al menos el amateur) hay que disfrutarlo, no sufrirlo!

Sí senyores, porque un coro es amateur y seguirá siendo amateur mientras NO SE COBRE A FINAL DE MES, que incluso he oído cosas como: sí sí, éste coro funciona como un coro profesional, con la diferencia que no se cobra a final de mes: JAJAJAJAJAJAJA
Pues prefiero irme a un coro donde al menos se me trate bien....

Es una lástima que desde que estoy en Barcelona nunca he disfrutado ni la mitad de lo que disfruté ensayando y cantando con esta genta fantástica.
Sólo me salen halagos y envidia de volver a cantar con ellos!! :D
Aquí os dejo una de las actuaciones con la que consiguieron el primer premio
en el Concurso Coral de Ejea 2007.